Loading...
Premixy

ZAP! – PASSIONFRUIT ZEST 50 ML

Hejka! Powoli zbliżamy się do końca owocowej serii Zap Juice, dziś opisze dla was przedostatni smaczek z tejże serii. Pomimo #zostańwdomu ja zabieram was w ciepłe tropiki – przedstawiam wam słodko zapowiadający się płyn z marakui i kwaśnych cytrusów!

Znalezione obrazy dla zapytania ikona koszyka PREMIX MOŻESZ ZAKUPIĆ W SALONACH VAPE AND ROLL POLSKA 


 SMAKI SERII ZAP!



🔥 Główni sponsorzy portalu 🔥

 

 


Znalezione obrazy dla zapytania: ZAP JUICE LOGO ZAP! – PASSIONFRUIT ZEST 50 ML Znalezione obrazy dla zapytania: ZAP JUICE LOGO

▪️ RECENZENT: Szymon Lewicki


▪️ Producent: ZAP JUICE
▪️ Seria: ZAP!
▪️ Koncentrat: 50 ml
▪️ Pojemność: 60 ml
▪️ Stężenie: 70 VG / 30 PG
▪️ Sugerowany smak:  słodka marakuja wraz ze skórka cytrusową
▪️ Przybliżona wartość rynkowa: – 45 – 49 zł


➡️ Mod: DOVPO Topside Dual
➡️ Atomizer: Wotofo Profile 1.5 RDA
➡️ Wata: KENDO Vape Cotton Gold Edition
➡️ Grzałka: Wotofo nexMESH Extreme


Z buteleczki unosi się aromatyczny zapach słodkiej marakui.


Podczas wdechu wyczuwalna jest lekko słodka bryza soczyście zapowiadającego się miąższu z marakui. Przejdźmy jednak do wydechu .. tu już się zaczyna dziać ! Spośród gęstej słodkiej chmurki wyłania się wyśmienicie wyważona kwaskowata limonka. Jest ona idealnie stonowana pod względem kwaśności i precyzyjnie łączy się ze słodyczą marakui. Co do smaku marakui również nie ma się do czego przyczepić – dawno tak fajnie dobranego smaku nie odczułem (smak mogę śmiało porównać do tego jaki występuje przy jedzeniu). Po wydechu w jamie ustnej pozostaje bardzo fajny posmak, coś na wzór słodkich landrynek z dzieciństwa. Jest on przyjemnie słodki (nie mulący) i przede wszystkim sprawia ze chce się go więcej i więcej. Podsumowując w skrócie jest to bardzo fajna mieszanka dwóch wspaniale wyważonych i dobranych aromatów. Z pewnością nie raz po niego sięgnę. Teraz jedynie co to z uśmiechem na twarzy mogę go położyć wśród moich ulubionych premix’ów. Jesteście jego ciekawi? spróbujcie go sami !Myślę że się na nim nie zawiedziecie! Chmurka z wami ! 💨💨


*** Jest to tylko moja subiektywna opinia. Na ogólną ocenę składa się kilka czynników takich jak smak, jakość aromatów, nasycenie składników, odwzorowanie sugerowanego smaku czy też stosunek ceny do jakości produktu. ***

MOJA OCENA PREMIXU:

 


🔞🚭 Szymon Lewicki – zespół E-Papieros Vape Station Polska 🚭🔞

Dodaj komentarz

Nasz instagram

Sponsorzy

Partnerzy

Chat

Latest Message: 5 days, 6 hours ago
  • Chat : Witaj na naszym chacie !
  • Gawiński Piotr : Witam wszystkich 🙂
  • BrodatySmoking : Ahoj 💪
  • Gawiński Piotr : Jak podoba się wstępnie stronka :)?
  • D.. : Hejo
  • TesterZbyszek : No kurwa. Jaka ladna recrnzja nicosty
  • guest_92 : Dlaczego ceny nie są w złotówkach?
  • Gawiński Piotr : Każdego dnia kurs Dolara może być inny także wystarczy sobie przeliczyć 😀 wystarczy podręczny kalkulator. Pozdro
  • Mareczek marecki : Siema 🙂
  • Mareczek marecki : Kurde nie wiem jak u was ale na moim xiaomi to strasznie ciężka do ogarnięcia ta strona :p
  • Gawiński Piotr : Siema. No strona na telefonie nie wygląda najlepiej i będziemy nad tym pracować niebawem. Pomaga kliknięcie w opcji przeglądarki (wersja na komputer).
  • Edzio : 1. Edward Kamiński
  • guest_4410 : ma kktoś jakiś kupon rabatowy do sklepu vaper.pl?
  • Gawiński Piotr : VSP11 / -11% na zamówienie 🙂 kod rabatowy ważny do końca roku
  • guest_4410 : dzięki
  • Martynik : Martyna Dąbrowska
  • Martynik : Martyna Dąbrowska
  • Mareczek marecki : Kurde aparat słuchowy zasłania mi połowę strony :p
  • Driver2104 : 1 Piotr Szkop
  • Driver2104 : Piotr Szkop Facebook Piotr Szkop Potwierdzam że wykonałem wszystkie kroki i jestem osobą pełnoletnią
  • stachu1955 : Idzie usunąć lub edytować komentarz pod konkursem bo źle łącze do fb podałem
  • stachu1955 :  Idzie usunąć lub edytować komentarz pod konkursem bo źle łącze do fb podałem
  • zielas07 : Imię i nazwisko:Nazwa użytkownika na Facebook’u lub link do profilu:Potwierdzam że wykonałem wszystkie kroki i jestem osobą pełnoletnią
  • zielas07 : Imię i nazwisko:Nazwa użytkownika na Facebook’u lub link do profilu:Potwierdzam że wykonałem wszystkie kroki i jestem osobą pełnoletnią
  • zielas07 : Dawid Zieliński https://www.facebook.com/profile.php?id=100011129476548 potwierdzam że wykonałem wszystkie kroki i jestem osobą pełnoletnią
  • Gawiński Piotr : Komentarze wstawiamy w poście konkursowym nie na czacie 😀
  • Szermet : 1,Łukasz szermeta
  • Tomasz Przecherka : Tomasz Przecherka Potwierdzam że wykonałem wszystkie kroki i jestem pelnoletni
  • mmmarika : Marika Matyjaszewska https://www.facebook.com/marika.matyjaszewska Potwierdzam że wykonałem wszystkie kroki i jestem pelnoletni
  • Cimarro_Vape_Poland : Mariusz Cime
  • Cimarro_Vape_Poland : Mariusz Cimek
  • Cimarro_Vape_Poland : Mariusz Cimek / Mario Cimarro / Potwierdzam że wykonałem wszystkie kroki i jestem osobą pełnoletnią
  • jonkoxd : 1.2. Jonasz Wiertelak
  • jonkoxd : 1.Jonasz Wiertelak 2 .Jonasz Wiertelak 3 . Potwierdzam że wykonałem wszystkie kroki i jestem pełnoletni
  • Katarzyna.P. : Imię i nazwisko: Katarzyna Pawlak Nazwa użytkownika na Facebook’u lub link do profilu:https://www.facebook.com/katarzyna.paw.31 Potwierdzam że wykonałem wszystkie kroki i jestem osobą pełnoletnią
  • Katarzyna.P. : Link do profilu https://www.facebook.com/katarzyna.paw.31
  • Katarzyna.P. : Katarzyna Pawlak
  • Sylweeg : 1.Sylwester Steć 2. https://m.facebook.com/sylwester.stec.7?ref=bookmarks 3.Potwierdzam ze wykonałem wszystkie kroki i jestem osobą pełnoletnią
  • bognar : No i gdzie ten lajf? xD
  • slawkosz : Żegnam ozieble...
  • Bubu007 : Czesc
  • Bubu007 : Hura udało się wygrać
  • Bubu007 : Witam mógłbym prosić o kontakt osobę która zajęła miejsce 21
  • guest_9300 : Mam pytanie czy Amol w liquidze jest szkodliwy?
  • Gawiński Piotr : Nie próbowałem i nie zamierzam więc również nie polecam 🙂
  • KURWA : napisz ktoś kurwa jak to nie fake
  • Gawiński Piotr : Siema 😀 to nie fake
  • Gawiński Piotr : Co słychać ?
  • guest_809 : Mam pytanie
  • guest_7811 : Yo
  • Gawiński Piotr : Hej. W czym możemy Ci pomóc ?
  • Domel : Czy jak liquid ucieka troche przez uszczelke w aegisie boost to jest to problem ?
  • Domel : W grzałce
  • LySy2001 : Witam wszystkich
  • Patryk2115 : https://www.instagram.com/vapemax_polska/ follow? ciekawy instagram;p mozna zadawac pytania oraz wysylac zdjecia ;p
  • enjoj22 : Siema mam asmodusa Minikin 3 z kylinem 2 i mam taki problem czy klikam czy nie ciągle działa.... nie wyłącza się i pali wate.... help
  • Kamioos : Check atomizer w pod Vinci ? Ktoś coś ?
  • Gawiński Piotr : Opiszcie swoje problemy tutaj - https://www.facebook.com/groups/epapierosypolskaa/
  • guest_3684 : Mam pytanie jezeli zamowilem epapierosa I chcialbym go zdezynfekowac to czym najlepiej?
  • Gawiński Piotr : Psiuknij z daleka jakimś rozpylaczem ze środkiem dezynfekującym ale z umiarem żeby do elektroniki nic się nie dostało - jak tak bardzo chcesz go dezynfekować 😀
  • jacek orw : hussar legacy do sprzedania ktos zainteresowany
  • guest_4959 : Jest ktoś
  • guest_4938 : Ma ktoś kupon rabatowy do vaper. Pl???
  • Gawiński Piotr : Obecnie nie współpracujemy z vaperem i nic nie posiadamy. Zapraszamy na vapesale.pl